ایوار

معرفی خدمات آژانس مسافرتی ایوار

ایوار

معرفی خدمات آژانس مسافرتی ایوار

تور فرانسه یک عاشقانه سفر به تاریخ و فرهنگ اروپا

به گزارش آژانس مسافرتی ایوار، تقریبا تمامی کشورهای جهان، واکسن‌های مورد تایید سازمان جهانی بهداشت را قبول دارند اما برخی کشورها، واکسن‌های مورد تایید «آژانس دارویی اروپا» را می‌پذیرند. واکسن‌های فایزر، مدرنا، جانسون و استرازنکا، چهار واکسنی است که تقریبا تمامی کشورها می‌پذیرند و اگر مسافر اروپا هستید و دو دوز از این چهار واکسن را تزریق کرده‌اید، می‌توانید با خیال راحت در تمامی سفرها مانند تور فرانسه شرکت کنید. از این چهار واکسن، فقط استرازنکا در کشورمان وارد و تزریق شده است.

واکسن سینوفارم با اینکه تایید سازمانی جهانی بهداشت را دارد، اما هنوز مورد تایید آژانس دارویی اروپا نیست (و دلیل آن این است که خود شرکت چینی درخواستی برای دریافت تایید به این آژانس ارسال نکرده ‌است). یکی از مهمترین کشورهایی که هنوز با واکسن سینوفارم، اجازه ورود به توریست ها را نمی‌دهد کشور فرانسه است. اما کشورهای اروپایی دیگر، علاوه‌بر چهار واکسن بالا، با تزریق دو دوز واکسن سینوفارم یا سینوواک، اجازه ورود گردشگران را صادر کرده است که از این بین می‌توان به سوئیس، اسپانیا و اتریش اشاره کرد.

تور اسپانیا و تور سوئیس از جمله سفرهایی است که در حال حاضر قشر وسیعی از ایرانیان (که سینوفارم تزریق کرده‌اند) می‌توانند برای سفر در پاییز، زمستان و همینطور نوروز ۱۴۰۱ برنامه‌ریزی کنند.

تاریخ و تمدن اروپا و جهان را می‌توان در موزه‌ها، کلیساهای عصر رنسانس و معابد رومی پاریس مرور کرد؛ و چه جایی بهتر از موزه لوور! این موزه که در یک کاخ سلطنتی قدیمی واقع شده، با تزیینات ظریف، نقشی‌های دیواری و سقفی و آثاری که به نمایش می‌گذارد، بهترین مکان برای سفر به دل تاریخ جهان است. در این موزه، آثار باستانی هر تمدن و قاره‌ای را که بخواهید، پیدا می‌کنید؛ از تمدن مصر، روم، یونان، چین و آفریقا گرفته تا آثار به‌جای مانده از تخت جمشید و ایران‌ باستان. در بازدید از موزه لوور، تابلوی مونالیزا، اثر نقاش معروف لئوناردو داوینچی، با همان لبخند اسرارآمیز و مرموز منتظر شماست.

اگر تا به حال به کشور‌های اروپایی حوزه شینگن سفر نکرده‌اید و نگران دردسر‌های دریافت ویزای شینگن هستید، تور گروهی فرانسه بهترین انتخاب برای شماست. سفارت فرانسه سخت‌گیری‌های کمتری نسبت به سایر سفارت‌ها اروپایی در ارائه ویزا دارد؛ به همین دلیل دریافت ویزای شینگن برای سفر‌ اولی‌ها از سفارت فرانسه، بسیار راحت‌تر از سایر کشور‌های اروپایی است. علاوه بر این، پاریس می‌تواند یک مقصد رویایی، شگفت‌انگیز و پر از عاشقانه‌های زیبا، برای شروع اروپا‌گردی شما باشد.

اروپاگردی

بدون سفر به پاریس؟ حتماً شوخی می‌کنید! برای بسیاری از گردشگران، پاریس نقطه آغاز سفر به اروپا و آشنا شدن با تاریخ و هنر عصر رنسانس به حساب می‌آید. این شهر دیدنی مهد هنر، تمدن و تاریخ اروپا است؛ با برج ایفل، به‌عنوان گل سرسبد جاذبه‌های دیدنی فرانسه، کلیسای نوتردام با تاریخی پر فرازونشیب، با گنبدی باشکوه و مزین‌شده با مجسمه‌‌های سنگی ناپلئون بناپارت و آرامگاه مشاهیر معروفی مانند ماری کوری، پیر کوری، ویکتور هوگو و ژان ژاک روسو، کلیسای سنت شاپل پاریس (Sainte-Chapelle) با پنجره‌های بلند و رنگی، موزه هنر‌های پاریس و کاخ ورسای.

اگر شما هم از افرادی هستید که میان سفر به فرانسه، بازدید از برج ایفل و شب‌نشینی‌های عاشقانه در کنار رود سن در پاریس و سفر به پایتخت کاتالونیا، بارسلونا، با معماری عجیب‌وغریب و سواحل دلفریبش، مردد مانده‌اید و نمی‌دانید کدام یک، مقصد بهتر و مناسب‌تری برای‌ شما است، چند توصیه مهم برای‌تان داریم! با در نظر گرفتن نکات زیر، دیگر تردید نخواهید کرد و به‌راحتی می‌توانید تصمیم بگیرید که اول به تور فرانسه بروید یا اسپانیا؟

سفر به فرانسه در فصل بهار بارش‌های بارانی عصرگاهی و لذت از زیبایی طبیعت همچون تماشای گل‌های رنگارنگ را به همراه خواهد داشت و برای کسانی که تحمل سرمای شدید دیگر فصول فرانسه را ندارند، مناسب خواهد بود. همچنین هزینه مسافرت در فصل بهار کمتر از دیگر فصول می‌شود که تور فرانسه این شرایط را برای گردشگران علاقمند به گشت و گذار در عید نوروز، ایجاد کرده است.

بسیاری از گردشگران برای سفر تور فرانسه را ترجیح می‌دهند و برخی نیز اینگونه سفرهای گروهی را دوست ندارند و علاقمند به سفر انفرادی هستند. اما چرا انتخاب تور برای سفر خارجی مناسب‌تر است؟

شاید پیدا کردن محل اقامت پس از رسیدن به مقصد، کاری خسته‌کننده و دشوار باشد که سفر به تور این دغدغه را نخواهد داشت و مسافران پس از رسیدن به مقصد در مکانی مشخص اقامت خود را آغاز می‌کنند.

بسیاری افراد ترجیح می‌دهند که طی زمان سفر تنها نباشند که حتی اگر به صورت انفرادی نیز با تور سفر کنند حین سفر همسفر و دوستان زیادی پیدا خواهند کرد و همین امر برای افراد علاقمند به سفر گروهی، لذت سفر را چندان برابر می‌کند.

سفر به صورت انفرادی به‌خصوص برای اولین بار ممکن است خطرناک و استرس‌زا باشد و زمانی طولانی صرف پیدا کردن مسیر شود تا فرد سفری ایمن داشته باشد در حالی‌که سفر با تور فرانسه امنیت کامل مسافر را تضمین خواهد کرد و راهنمای تور سعی بر حل مشکلات خواهد داشت و سوالات مسافران را پاسخ می‌دهد. شاید مسافری به زبان کشور مقصد مسلط نباشد و حضور راهنمای تور این کار را آسان خواهد کرد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد