ایوار

معرفی خدمات آژانس مسافرتی ایوار

ایوار

معرفی خدمات آژانس مسافرتی ایوار

شهر عاشقان توری به دنیای شگفت‌انگیز پاریس

آب‌وهوا و اقلیم متنوع فرانسه باعث شده تا در هر موقع از سال طرفداران خاص خود را داشته باشد. اما بهترین زمان سفر به فرانسه برای شما، چه زمانی است؟ برای پاسخ‌دادن به این سوال باید نکات متعددی را در نظر بگیرید؛ آیا به‌دنبال خرید یا شرکت در یک جشنواره مهمی هستید؟ یا می‌خواهید به دور شلوغی‌، از بناهای تاریخی و فرهنگی دیدن کنید؟ همه این‌ها می‌تواند روی انتخاب شما تاثیر بگذارد.

بهار و پاییز فرانسه، خنک و نسبتاً خشک است و می‌توانید به‌دور از شلوغی فصل‌ اوج سفر‌ها، از جاذبه‌های گردشگری فرانسه دیدن کنید. اما تابستان، با گرمایی لذت‌بخش و آفتاب درخشان خود از انبوه گردشگرانی که هوای گشت‌وگذار در پاریس و آفتاب‌گرفتن در سواحل جنوب فرانسه را دارند، استقبال می‌کند. در آخر، خیابان‌های چراغانی پاریس در زمستان و بابا‌نوئل‌ها و درختان کریسمسی که با بسته‌های هدیه و شکلات‌های رنگی تزئین شده‌اند، رنگ عشق و شادی را بر چهره سرد و سوزناک شهر در زمستان می‌پاشد.

اگر اهل خرید هستید، جشنواره‌های تخفیف تابستانه و زمستانه پاریس در ماه‌های دی تا بهمن و خرداد تا اواخر مرداد، بهترین فرصت است تا چمدانتان را از برند‌های معروف و اجناس با‌کیفیت خارجی پر کنید.

برخی از شما نیز ترجیح می‌دهید در ایام جشنواره‌ها و فستیوال‌های جهانی به فرانسه سفر کنید؛ روز ملی باستیل در چهاردهم جولای (۲۳ تیر)، جشن مردی گراس (Mardi Gras) بین بهمن تا اسفند (فوریه تا مارس)، نمایش گاوبازی و جشن‌های محلی داکس فریا (Dax Feria) در اواخر مرداد (اواسط آگوست) و کارناوال ۱۵ روزه نیس (The Carnival of Nice) در ماه بهمن (فوریه)، از مهم‌ترین جشنواره‌هایی است که می‌توانید در آن شرکت کنید و شب‌ها نیز، به آتش‌بازی‌های رنگارنگ در آسمان چشم بدوزید.

همه ما کشور فرانسه را با عاشقانه‌های پاریس، طبیعت زیبا، خیابان‌های نورانی و آثار حیرت‌انگیز تاریخی و هنری در موزه لوور می‌شناسیم؛ اما آیا این‌ تنها چیزهایی است که در سفر به فرانسه، در انتظار ماست؟

بدون‌شک، خیر! فرانسه و پایتخت آن پاریس، مملو از دیدنی‌ها، تفریحات، جشنواره‌ها و البته باید‌ و نباید‌هایی است که باید قبل از سفر با آن‌ها آشنا شوید؛ آیا می‌دانید بهترین زمان برای سفر به فرانسه چه زمانی است یا هزینه سفر به پاریس، توریستی‌ترین شهر جهان، چقدر می‌شود؟

از هزینه اقامت در هتل‌های لاکچری و ارزان‌قیمت گرفته تا جاهای دیدنی فرانسه و غذاهایی که باید امتحان کنید؛ در مطلب سعی کرده‌ایم تا به تمام سوالات شما درباره سفر به فرانسه پاسخ دهیم.

پس این شما و این هر چیزی که باید قبل از سفر به فرانسه بدانید!

باید بدانید که هزینه سفر به فرانسه، مستقیماً به انتخاب‌های شما بستگی دارد؛ اینکه در هتل ۴ ستاره اقامت کنید یا چند شبی را در هاستل‌های پاریس بگذرانید؛ برای حمل‌ونقل از تاکسی استفاده کنید یا با مترو‌های سریع‌السیر پاریس، شمال تا جنوب شهر را طی کنید؛ و حتی نوع غذایی که میل می‌کنید، می‌تواند روی بودجه سفر شما تاثیر بگذارد.

برای سفر به فرانسه، این مقصد رویایی با عاشقانه‌ها و طبیعت زیبا، کافه‌های دنج و خیابان‌هایی که تزئینات و فروشگاه‌های لوکس آن همیشه در ذهنتان می‌ماند، دو راه دارید؛ یکی خرید تور فرانسه از آژانس‌های مسافرتی و دیگری سفر به فرانسه بدون تور. هزینه سفر به پاریس ۱۴۰۲ با تور یا بدون تور، قطعاً متفاوت است و انتخاب هر کدام از این‌ها می‌تواند مزیت‌ و معایب مختلفی داشته باشد. هزینه اقامت، هزینه حمل‌ونقل عمومی، هزینه غذا، هزینه ویزای شینگن و..، از جمله مهم‌ترین بخش‌های هزینه سفر به فرانسه بدون تور یا با تور است که باید پیش از سفر در نظر بگیرید.

اگر می‌خواهید بدانید یک سفر ایده‌‌آل، مقرون‌به‌صرفه و فراموش‌نشدنی به فرانسه و شهر زیبای پاریس چقدر برایتان تمام می‌شود، بهتر است ابتدا هزینه سفر به فرانسه بدون تور و مزیت‌های خرید تور فرانسه را با یکدیگر مقایسه کنیم. در ادامه، ریز هزینه سفر به فرانسه بدون تور را با هم تخمین می‌زنیم.

اگر برای اولین بار می‌خواهید سفر به اروپا بدون تور را تجربه کنید، باید به خاطر داشته باشید که اقدام به صورت انفرادی برای دریافت ویزای شنگن، شانس شما را به شدت پایین می‌آورد. آژانس‌های مسافرتی معتبر با توجه به سابقه اجرای تور در نزد سفارتخانه‌ها و همچنین دریافت ضمانت‌نامه بازگشت از مسافران، شانس دریافت ویزای شنگن را به مراتب بالاتر می‌برند. هزینه ویزای فرانسه برای هر نفر، متناسب با شرایط سنی مسافران متفاوت است. طبق اعلام وب‌سایت شینگن ویزا، هزینه ویزا شینگن فرانسه برای مسافران بالای ۱۲ سال، ۸۰ یورو و اگر مسافر بین ۶ تا ۱۲ سال دارید، باید ۴۰ یورو برای ویزای آن پرداخت کنید. خبر خوب اینکه ویزای فرانسه برای کودکان زیر ۶ سال رایگان است. این هزینه‌ها البته ممکن است در ایران متفاوت باشد و هر سال با تغییراتی همراه شود. اگر سفر گروهی در پیش دارید، دردسر‌های دریافت به‌موقع ویزا برای‌تان چند‌برابر می‌شود و اگر از کارگزاری‌ها و موسسات اخذ ویزای شینگن کمک بگیرید، باید بین ۳۰ تا ۴۰ یورو یا حتی بیشتر از آن هزینه کنید. به همه این‌ها، هزینه ترجمه مدارک مورد نیاز را هم اضافه کنید.

منبع: فارسی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد