ایوار

معرفی خدمات آژانس مسافرتی ایوار

ایوار

معرفی خدمات آژانس مسافرتی ایوار

مشاهده معماری تور گردشگری به پاریس

البته جاذبه‌ها، تفریحات همچنین دیدنی‌های شهر پاریس تمامی ندارد و آنقدر زیاد است که شاید برخی را سردرگم کند. البته علاقمندان به این شهر می‌توانند با تور پاریس ایوار ضمن آگاهی از بازدید جاذبه‌های گردشگری پیش از سفر، تور مورد نظر خود را انتخاب کرده و در حین سفر با راهنمای تور از مسافرت خود لذت کافی را ببرند.

آژانس مسافرتی ایوار سعی داشته همواره رضایت مشتریان خود را کسب کند و در همین راستا تورها و خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد که متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02191009100 تماس و یا به سایت ایوار مراجعه و  ضمن مقایسه تورها با یکدیگر، تور دلخواه را خریداری کنند.

زیباترین خیابان دنیا به قول فرانسوی‌ها خیابان شانزه‌لیزه معروف است که هر فردی برای گردش در بوتیک‌ها، کافه‌گردی یا حتی یک پیاده‌روی آرام در غروب به آنجا رفته و شگفت‌زده می‌شود.

تفریح در دیزلی‌لند، کودک و بزرگ نمی‌شناسند و هر فردی را هیجان‌زده خواهد کرد. این مجموعه تفریحی محبوب‌ترین تفریح اروپا به شمار می‌رود که در حومه شهر پاریس واقع شده است.

کاخ ورسای نیز کاخی باشکوه در پاریس است، این کاخ محل اقامت سلطنتی پادشاهان فرانسه بوده که معماری و تزئینات مجلل داخل  آن هر گردشگری را به وجد می‌آورد.

از اولین جاذبه‌ای که هر گردشگری پس از رسیدن به پاریس مشتاق دیدار آن است می‌توان به برج ایفل، غول آهنین بلندقامت شهر پاریس اشاره کرد.

موزه لوور نیز یکی دیگر از معروف‌ترین و بزرگ‌ترین موزه‌های دنیا به شمار می‌رود که به سبب وجود آثار تاریخی نایاب در آن بسیاری از مردم را از اقصی نقاط دنیا به پاریس می‌کشاند. دیدار از موزه لوور هر بیننده‌ای را شگفت‌زده خواهد کرد ولی جالب است بدانید برای تماشای کامل این موزه یک روز کامل نیز فرصت کمی خواهد بود.

کافه‌گردی

دیگر جذابیتی است که مسافران را به خرید تور پاریس تشویق می‌کند. اما از میان کافه‌های متعدد پاریس یک کافه معروفی وجود دارد که نقش مهمی در شکل‌گیری و عادت قهوه‌ نوشیدن داشته است. این کافه که نامش پروکوپ است قدیمی‌ترین کافه پاریس به شمار می‌آید و داستان‌های متنوعی نیز دارد. روزی ناپلئون به این کافه آمده و کلاهش را در آنجا جا گذاشته که همچنان این کلاه در این کافه نگهداری می‌شود. همچنین میز نویسنده معروف ولتر نیز در این کافه قرار دارد، برخی روزها این نویسنده معروف ساعت‌ها برای نوشتن در این کافه حضور پیدا می‌کرده و قهوه می‌نوشیده که مسافران می‌توانند از میز او در این کافه دیدن کنند.

هنگام انتخاب شیرینی‌ها در پاریس با حجم عظیمی از رنگ و طعم مواجه خواهید بود که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به اکلر یک شیرینی کرمدار پرطرفدار اشاره کرد. البته ماکارون‌های رنگی، کروسان و شیرینی هزارلایه نیز از دیگر شیرینی‌های معروف فرانسوی است که باید برای یک بار هم شده آن‌ها را مزه کرد زیرا طعم‌ها سبب خاطرات لذیذ سفر خواهند شد.

هنگام سفر به فرانسه باید از غذاهای فرانسوی که مشهورترین غذاهای دنیا هستند غافل نماند و آن‌ها را تجربه کرد. از غذاهای معروف پاریس می‌توان به سوپ پیاز، ران قورباغه، جگر غاز، حلزون، سینه یا ران اردک، خوراک گوشت گوساله، صدف، انواع برگر، میگو، خوراک گوشت خروس و… اشاره کرد. البته یکی از دسرهای معروف پاریس کرم بروله نام دارد که به گفته گردشگران بدون خوردن آن نباید رستوران را ترک کرد.

جالب است که در نیمه اسفند تا نیمه فروردین رویدادهای متعددی نیز در پاریس برگزار می‌شود که گردشگران با استفاده از تور پاریس می‌توانند از آن‌ها لذت ببرند. از این رویدادها می‌توان به ماراتن پاریس، دوی رنگی و… اشاره کرد.

برای افرادی که تحمل سرمای شدید همچنین ازدحام را ندارند، بهترین زمان سفر به پاریس نیمه اسفند تا نیمه فروردین است که تور پاریس این فرصت را برای گردشگران مهیا کرده تا بتوانند از جاذبه‌های این شهر لذت کافی را ببرند. طبیعت پاریس در این زمان بسیار لذت‌بخش بوده و متوسط دما در این طیف زمانی حدود 8 درجه سانتی‌گراد خواهد بود. البته خود پاریسی‌ها این فصل را رمانتیک می‌دانند و درباره این ماه می‌گویند یک بند باران می‌آید و شباهتی با باران‌های بهاری دارد.

با شنیدن اسم پاریس اکثر افراد به یاد برج ایفل می‌افتند و فکر می‌کنند تنها جاذبه این شهر همان است؛ در حالی که این شهر لوکس یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری در اروپا به شمار می‌رود که جاذبه‌های بسیاری را در خود گنجانده و سالیانه گردشگران زیادی را به خرید تور پاریس ترغیب می‌کند.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایوار، نقاط دیدنی معروف، غذاهای لذیذ، کافه‌های لوکس و شگفت‌انگیز، باغ‌ها، هنر و تاریخ بی‌پایان، صدای جادویی زنگ کلیسا، دیدار از برندهای لوکس، موسیقی زنده، تماشای تئاتر، حضور در جشنواره‌ها و… را می‌توان بخشی از دلایلی دانست که سفر به پاریس در لیست هر گردشگری گنجانده شده است.

شهر پاریس پایتخت کشور فرانسه در کنار رود سن واقع شده و حدود 2 میلیون نفر جمعیت دارد. در این شهر آب‌وهوا طوبت دارد و دمای هوا متوسط است. تابستان پاریس آن‌قدرها گرم نمی‌شود و زمستان آن نیز با آنکه برخی اوقات با برف همراه می‌شود ولی سرمای اذیت کننده‌ای ندارد. می‌توان فصل بهار را بهترین فصل سفر با تور پاریس بیان کرد؛ زیرا در این فصل مسافران با آب‌وهوایی فوق‌العاده روبرو خواهند بود.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد