ایوار

معرفی خدمات آژانس مسافرتی ایوار

ایوار

معرفی خدمات آژانس مسافرتی ایوار

گشت و گذار در بازارهای شلوغ استانبول

دلفیناریوم یکی از مراکز تفریحی بزرگ و مهم در استانبول است. این مرکز تفریحی که در سال ۲۰۰۸ میلادی تاسیس شده است، ظرفیت بازدیدکننده بسیار زیادی دارد. این مجموعه ۷ استخر نمایشی بزرگ دارد که هر کدام ظرفیت هزار تماشاگر دارند. بازدید از دلفیناریوم هم یکی از کارهایی است که در سفر به استانبول باید انجام دهید. در این مرکز می‌توانید، نمایش‌های زیادی از دلفین‌ها و فک‌های دریایی ببینید. البته این حیوانات در بهترین شرایط نگهداری می‌شوند و نیازی نیست نگران سلامت آن‌ها باشید. با توجه به این که دلفیناریوم فضایی بسیار شاد دارد، محیطی مناسب برای کودکان است.

لگولند (Legoland) جایی است که هم بزرگسالان و هم کودکان از آن نهایت لذت را می‌برند! در این مرکز تفریحی، بناهای مهم استانبول با استفاده از لگو، بازسازی شده‌اند و در فضایی قرار گرفته‌اند که می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. علاوه بر این سازه‌ها، کارگاه‌هایی برای تفریح کودکان نیز در نظر گرفته شده است. اگر همراه با کودک خود به استانبول سفر می‌کنید، می‌توانید یک نیم روز را به این مرکز اختصاص دهید تا کودک شما نیز یک خاطره ناب از استانبول کسب کند.

همانطور که گفتیم

تفریحات آبی جزو تفریحات رایج و مهم در استانبول هستند. قایق‌سواری در تنگه بسفر هم یکی از تفریحات جالب و هیجان‌انگیز در سفر به استانبول محسوب می‌شود. تنگه بسفر در وسط شهر استانبول قرار دارد و این شهر را به دو بخش تقسیم کرده است؛ بخش آسیایی و بخش اروپایی. این تنگه که طولی در حدود ۳۰ کیلومتر دارد، جایی مناسب برای قایق سواری است.

در برخی نقاط این تنگه، سرعت جریان آب افزایش پیدا می‌کند و همین موضوع باعث افزایش هیجان این تفریح می‌شود. همچنین حین قایق‌سواری، می‌توانید جاذبه‌های تاریخی و گردشگری بسیاری را در کناره‌های مسیر مشاهده کنید.

موزه مدرن استانبول، میزبان آثار هنری بسیاری از هنرمندان ترک و بین‌المللی است. بازدید از این موزه که به آثار هنری معاصر اختصاص دارد، رایگان است و فقط باید یک زمان مشخص را برای بازدید از این آثار بی‌همتا اختصاص دهید. مطمئنا آشنایی با آثار هنرمندان مختلف در یک فضای حرفه‌ای، می‌تواند تجربه خوبی را برای‌تان رقم بزند.

پارک ییلدیز یکی از پارک‌های بزرگ استانبول است که در گذشته بخشی از مجموعه سلطنتی بوده است. امروزه اما، این پارک کاملا عمومی است و بازدید از آن رایگان است. حضور در این پارک و لذت بردن از فضای سرسبز و شاداب این مکان تفریحی، می‌تواند یکی از تفریحات لذت‌بخش و خاطره‌انگیز سفر شما باشد.

همانطور که گفتیم بازدید کامل از استانبول و تجربه همه تفریحات آن در زمان محدود، کار ساده‌ای نیست. با این حال، اگر با تورهای ترکیه همراه شوید یا یک برنامه‌ریزی دقیق داشته باشید، می‌توانید بسیاری از جاذبه‌های گردشگری و تفریحات جذاب استانبول را تجربه کنید و از سفر خود لذت ببرید.

Istinye Park 

یکی جذاب‌ترین مراکز خرید استانبول است. علاوه بر وجود برندهای مطرح دنیا، معماری، نورپردازی و نوع چیدمان برندهای برتر در کنار برندهای معمولی و کژوالی، خرید از این مرکز خرید را به تجربه‌ای بسیار لذت‌بخش و دلنشین تبدیل می‌کند.

معماری مدرن، سقف‌های شیشه‌ای ظریف، تلفیق فضای باز و سرپوشیده در کنار هم، کافه‌ها و رستوران‌های متنوع، پردیس سینمایی و حضور برندهای مطرح پوشاک از H&M تا Hermes و  Chanel  و Cartier برخی از ویژگی‌های مهم این مرکز خرید محسوب می‌شوند.

مرکز خرید زورلو، فروشگاهی بزرگ با سبک زندگی لوکس و دسترسی آسان برای گردشگران است. در حاشیه این مرکز خرید، هتل 5 ستاره رافلز و یک مرکز بزرگ تئاتر و هنرهای نمایشی واقع شده است. برندهای لوکسی مانند  Bulgari، Louis Vuitton، Dolce and Gabbana  و Dior در فضای باز این مرکز و برندهای متوسط همچون زارا، منگو، سفورا و آدیداس در داخل مرکز خرید زورلو چیدمان شده‌اند.

رستوران‌ها و کافه‌های لوکس و مجلل نیز از دیگر جذابیت‌های این مرکز خرید محسوب شده و علاوه بر هتل رافلز که دقیقا در مرکز این مال قرار دارد، هتل‌های Renaissance Istanbul Polat Bosphorus  و  Movenpick Istanbul Bosphorus نیز در نزدیکی این مرکز احداث شده است.

این مرکز خرید در بخش آسیایی استانبول واقع شده و تا فرودگاه بین‌المللی سابیها گوکچن استانبول (SAW) تنها 10 دقیقه فاصله دارد. اگر بعد از چک اوت هتل فرصت مناسبی تا زمان پرواز دارید، گذراندن ساعاتی در این مرکز خرید شدیدا پیشنهاد می‌شود. معماری این مرکز خرید با چیدمان اغلب فروشگاه‌ها در بخش روباز و طراحی فضای سبز، حال و هوای یک شهر مدیترانه‌ای را تداعی می‌کند.

علاوه بر برندهای مطرح جهانی، برندهای ترکیه‌ای زیادی در این مرکز خرید به چشم می‌خورد. پارک موضوعی کودکان و هتل کرون پلازا از دیگر بخش‌های این مرکز خرید را به خود اختصاص داده‌اند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد