ایوار

معرفی خدمات آژانس مسافرتی ایوار

ایوار

معرفی خدمات آژانس مسافرتی ایوار

جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی فرانسه سفری با طعم متفاوت

با توجه به نمایندگی ایوار در کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران (از سال ۹۲)، صدور آنی گواهینامه بین‌المللی یک ساله و سه ساله در دفتر این آژانس به صورت حضوری انجام می‌پذیرد. صدور گواهینامه در دفتر ایوار و کمتر از سی دقیقه انجام خواهد شد و ارائه مدارک مورد نیاز از جمله گواهینامه ایرانی، اجباری است.

ایوار در راستای رسالت اجتماعی خود، با همکاری فصلنامه گیلکمش، اقدام به تهیه و تولید کتاب‌هایی تحت عنوان «رویای سفر» نموده است. در گام نخست این فعالیت، کتاب «رویای سفر؛ پاریس» تهیه و به مرحله انتشار رسیده است. هم‌اکنون کار کتاب «رویای سفر؛ ایتالیا» به اتمام رسیده و در مرحله انتشار قرار دارد. همچنین «رویای سفر، سوئیس» گام بعدی ایوار در سری کتاب‌های رویای سفر خواهد بود.

از طریق وبسایت ایوار می‌توانید پرواز‌های داخلی و خارجی خود را با بهترین قیمت و از میان تعداد بسیاری از ایرلاین‌های معتبر تهیه نمایید. همچنین رزرو هتل‌های داخلی و خارجی نیز به صورت آنلاین و حضوری توسط ایوار ارائه می‌گردد. تمام خرید‌های شما از وبسایت‌ ایوار صرفا ریالی بوده و با کارت شتاب انجام پذیر است.

ایوار به عنوان یکی از شرکت‌های تحت قرار داد فرودگاهی، خدمات CIP را به تمامی مسافرین گرامی ارائه می‌دهد و مسافرین می‌توانند با درخواست خود و مشخص کردن نوع خدمات مورد نیاز، خدمات CIP را خریداری نمایند. همچنین این آژانس با همکاری بیمه سامان، اقدام به صدور بیمه‌ مسافرتی می‌نماید. بیمه مسافرتی، یکی از خدماتی است که در پکیج‌های تورهای گروهی این شرکت قرار دارد؛ پس اگر مسافر تورهای ایوار هستید، نیازی به تهیه بیمه‌نامه مسافرتی به صورت جداگانه نخواهید داشت.

طبق گزارش مونو بلاگ ده‌ها سوال در ذهنمان بالا‌ و پایین می‌شود؛ یکی از این سوال‌ها، بهترین زمان سفر به اروپا است. آیا سفر به اروپا در زمستان امکان‌پذیر است؟ برای سفر به اروپا در فصل تابستان باید چقدر هزینه کنیم یا بهترین زمان سفر به اروپا برای شرکت در فستیوال‌ها و جشن‌های جهانی چه زمانی است؟ اگر این سوالات شما هم هست، پس چمدان‌هایتان را ببندید که جواب سوالتان همین‌جاست!

انتخاب بهترین زمان سفر به اروپا، کاملاً به سبک سفر و اولویت‌های شما بستگی دارد؛ اینکه به‌دنبال یک سفر ارزان‌قیمت و مقرون‌به‌صرفه هستید، قصد شرکت در جشن یا فستیوال مهمی را دارید یا می‌خواهید اوقات فراغت خود را در سواحل درخشان کشور‌های اروپایی سپری کنید؟

هر کدام از این سوالات می‌تواند جواب متفاوتی داشته باشد؛ برای مثال، فصل‌های پاییز و زمستان بهترین زمان سفر به اروپا از لحاظ هزینه است. در عین حال، تابستان به عنوان یکی از پر‌طرفدارترین فصل‌ها برای ماجراجویی و تفریحات ساحلی در اروپا شناخته می‌شود و یکی از زیباترین جشن‌‌های اروپایی، جشن کریسمس و سال نو، در زمستان برگزار می‌شود. اگر می‌خواهید با جواب سوالات خود در مورد بهترین زمان سفر به اروپا از لحاظ آب‌وهوا، هزینه و فستیوال‌های جهانی بیشتر آشنا شوید، با ما همراه باشید.

تور اروپا در هر فصل، تجربه و حال‌وهوای خاص خود را دارد؛ فرقی نمی‌کند فصل درآمدن شکوفه‌های بهاری در اسفند و فروردین (مارس و آوریل) باشد یا زمان برگ‌ریزان پاییزی در ماه‌های آبان‌ و آذر در پراگ؛ هر کدام با چشم‌اندازی فوق‌العاده، شما را شیفته خود خواهد کرد. اما شما کدام فصل را برای سفر به اروپا انتخاب می‌کنید؟

یکی از زیباترین فصل‌ها برای سفر به اروپا است. در این فصل، هوای شهر را عطر و بوی گل‌های بهاری پر می‌کند و پارک‌ها و باغ‌ها سرسبز‌تر از همیشه است. همچنین، هوای خنک بهاری، گشت‌وگذار در جاذبه‌های دیدنی اروپا و خیابان‌های خاطره‌انگیز شانزلیزه در پاریس یا ماریا ترزا (Maria Theresien) در وین اتریش را برای‌تان راحت‌تر از همیشه می‌کند.

تابستان اما فصل سفر‌های ماجراجویانه به اروپا است. آب‌وهوای گرم در کشور‌های جنوب اروپا مانند اسپانیا، فرانسه و ایتالیا، بهترین زمان برای آب‌تنی در دریای مدیترانه و آفتاب‌گرفتن در سواحل بارسلونا است. اروپا در تابستان، رنگی‌تر از همیشه است و جاذبه‌های دیدنی آن، همیشه مملو از گردشگرانی است که برای تفریح و آشنایی با تاریخ، فرهنگ و هنر به اروپا آمده‌اند.

روزهای خنک با آفتابی ملایم، درختان زرد و نارنجی‌ رنگ، تخفیف‌های فوق‌العاده و البته جمعیت کم گردشگران، پاییز را به یکی از بهترین زمان‌های سفر به اروپا تبدیل کرده است. اروپا در پاییز آنقدر زیبا و خاطره‌انگیز است که بسیاری از زوج‌های جوان ماه‌های شهریور تا آذر (سپتامبر تا نوامبر) را برای سفر به اروپا و گذراندن ماه عسل خود انتخاب می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد