ایوار

معرفی خدمات آژانس مسافرتی ایوار

ایوار

معرفی خدمات آژانس مسافرتی ایوار

طعم گذراندن یک تعطیلات آرام و شاد در سوئیس

تنوع ارائه غذا و خوراک در وعده‌های صبحانه، نهار و شام، از دیگر نکاتی است که بسیار به چشم می‌آید و هتل‌های اروپایی نسبت به هتل‌های آسیایی ضعف دارند؛ تا اندازه‌ای که می‌شود گفت هتل‌های کمتر از ۴ ستاره در اروپا به سختی می‌تواند خواسته‌ی شما را براورده سازد.

دوست‌دار محیط زیست، بعضی از هتل‌ها در اروپا به عنوان هتل‌های سبز و دوست‌دار محیط زیست شناخته می‌شوند که با ارائه حوله‌های کمتر (فقط در صورت درخواست مسافر اقدام به تعوض حوله‌ها می‌نمایند) و عدم ارائه شامپو و صابون‌های بسته‌ای و یک‌نفره، گامی در کاهش تخریب محیط زیست برمی‌دارند

تفاوت‌ها را بپذیریم و از سفر لذت ببریم، اگر مسافر اروپا هستید، تجربه‌ی سفر‌های آسیایی خود را فراموش کنید و بدانید که هتل، قرار نیست یکی از جاذبه‌های سفر شما باشد، در تورهای اروپایی پس از بازدید از جاذبه‌های گردشگری، تست غذا‌های محلی و لذت از برقراری ارتباط با جامعه محلی؛ قرار است به هتل برگردید و شبی را آسوده به صبح برسانید. در سفر اروپایی خود به جای اتاق بزرگ، استخر و صبحانه‌ی مفصل، به دنبال موقعیت شهری مناسب، دسترسی خوب به حمل و نقل عمومی و رفتار مناسب و حرفه‌ای میزبانان باشید.

به یاد داشته باشید

در حال حاضر برای سفر به اروپا، حتما باید دو دوز واکسن (واکسن‌های مورد تایید کشور مقصد) را دریافت کرده باشید. در حال حاضر از بین واکسن‌هایی که در کشورمان تزریق می‌شود، استرازنکا را تمامی کشور‌های اروپایی می‌پذیرند اما سینوفارم در کشور‌های کمتری (مانند سوئیس، اسپانیا، اتریش و ...) قابل پذیرش است. متاسفانه واکسن‌های دیگر نظیر اسپوتنیک و برکت هنوز مورد تایید کشور‌های اتحادیه اروپا قرار نگرفته است و افرادی که این واکسن‌ها را دریافت کرده‌اند فعلا باید منتظر بمانند تا این واکسن‌ها نیز به تایید کشور‌ها برسد.

به گزارش آژانس مسافرتی ایوار، مجری مستقیم تور اروپا، قیمت سفر‌های خارجی از دو بخش ریالی (هزینه پرواز) و ارزی (هزینه‌های کشور مقصد نظیر گشت و هتل) تشکیل شده است. هزینه‌ی پرواز نسبت به دو سال پیش دستخوش تغییر شده است و قیمت سفر‌ها را بالا برده است. در حال حاضر بلیط هواپیما رفت و برگشت به پاریس حداقل بالای ده میلیون تومان براورد می‌شود که در تاریخ‌های خاص نظیر ژانویه بالاتر هم می‌رود.

با توجه به ثبات قیمت‌ها

کشور‌های اروپایی، قیمت ارزی تورها افزایش اندکی داشته و تغییر چشمگیری نداشته است اما اختلاف بالای نرخ برابری ریال و یورو، باعث افزایش قیمت سفرهای خارجی شده است. قیمت یورو در زمستان ۹۸ ( آغاز همه‌گیری بیماری کرونا) حدود ۱۳ هزارتومان بود و امروز در مهر ۱۴۰۰ به بالای ۳۱ هزارتومان رسیده است. همین امر باعث شده است که یک تور فرانسه در هتل ۵ ستاره همراه با پرواز، هتل، بیمه مسافرتی، گشت و راهنمای فارسی‌زبان؛ بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان باشد.

برای تور سوئیس، ما یک سفر خاص را به شما پیشنهاد  نمی‌کنیم، بلکه می‌توانید از پکیج متنوع سوئیس، تور‌های کوتاه‌مدت، ترکیبی و یا بلند‌مدت را انتخاب کنید. کوتاه‌ترین سفر سوئیس ایوار ۷ روزه و به مقصد دو شهر زوریخ و لوسرن است. تور دور سوئیس ۹ روزه نیز از دیگر انتخاب‌های شماست که علاوه بر زوریخ، ژنو و اینترلاکن را نیز در برمی‌گیرد.

علاوه‌بر هزینه‌های ذکر شده، به یاد داشته باشید که در حال حاضر برای سفر به اروپا، حتما باید دو دوز واکسن (واکسن‌های مورد تایید کشور مقصد) را دریافت کرده باشید. در حال حاضر از بین واکسن‌هایی که در کشورمان تزریق می‌شود، استرازنکا را تمامی کشور‌های اروپایی می‌پذیرند اما سینوفارم در کشور‌های کمتری (مانند سوئیس، اسپانیا، اتریش و ...) قابل پذیرش است. متاسفانه واکسن‌های دیگر نظیر اسپوتنیک و برکت هنوز مورد تایید کشور‌های اتحادیه اروپا قرار نگرفته است و افرادی که این واکسن‌ها را دریافت کرده‌اند فعلا باید منتظر بمانند تا این واکسن‌ها نیز به تایید کشور‌ها برسد.

اگرهمچنان درباره شرایط تورهای اروپا سوال دارید، با آژانس خدمات مسافرتی ایوار به شماره ۰۲۱۹۱۰۰۹۱۰۰ تماس حاصل نمایید تا با توجه به مدارک و شرایط، شما را برای شرکت در یک تور اروپایی بی‌دغدغه راهنمایی کنند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد