ایوار

معرفی خدمات آژانس مسافرتی ایوار

ایوار

معرفی خدمات آژانس مسافرتی ایوار

بهترین آژانس های مسافرتی ایران را بشناسید

وقتی صحبت از بهترین‌ ها می‌شود، شاید نتوان رضایت تمامی افراد و نظرات را جلب کرد. انتخاب فقط پنج آژانس مسافرتی از بین هزاران دفتر مسافرتی که در تهران فعالیت می‌کنند، کار بسیار دشواری است و قطعا همکاران بسیاری، صلاحیت قرار گرفتن در این لیست را دارند، اما ما این تصمیم را داشتیم که بهترینِ بهترین را انتخاب کنیم.

با توجه به رقابت بالا، تنوع بالای محصولات گردشگری و همچنین یکسان نبودن ارائه این خدمات، ما در این بلاگ به عنوان یک بلاگ فعال در عرصه گردشگری، بهترین ارائه کننده هر یک از خدمات گردشگری را به تفکیک بهترین محصول معرفی می‌کنیم؛ زیرا کیفیت ارائه تمامی این خدمات در همه‌ی دفاتر مسافرتی نیز یکسان نیست و هرکدام، نقطه‌ی قوتی نسبت به دیگری دارند. همچنین با توجه به محدودیت‌های کرونایی در اوایل سال 1401که همچنان پابرجا بود، آژانس‌هایی در لیست آورده‌ شده‌اند که علاوه‌بر فعالیت در این دوره، سابقه‌ای درخشان در ارائه خدمات گردشگری در سال‌های گذشته داشته‌اند.

اذعان می‌کنیم که نیاوردن نام یک آژانس در این لیست، به معنای ضعف و نامطلوبی یک آژانس مسافرتی نیست و این نکته را نیز باید در نظر داشته باشیم که با معیار‌های متفاوت، قطعا ممکن است به نتایج متفاوتی برسیم. ما در این بلاگ، هدف و معیار انتخاب را 4 عامل کیفیت ارائه محصول، رضایت همسفران، وبسایت کاربرپسند و شهرت نام در نظر گرفته‌ ایم و اگر از وقت و حوصله خارج نبود، این لیست را ادامه می‌دادیم تا سایر آژانس‌ های مسافرتی تهران که کیفیت بالایی دارند را نیز در این مقاله بگنجانیم.

1- آژانس سالوت (ایوار): بهترین مجری تورهای اروپا

آژانس مسافرتی سالوت (ایوار) را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های مسافرتی در ایران دانست که در زمینه‌ اجرای تورهای گروهی و انفرادی اروپا فعالیت می‌کند. تورهای انفرادی و گروهی این آژانس مسافرتی به کشورهای اروپایی به صورت هفتگی اجرا شده و کشورهایی از جمله کانادا، کره‌ جنوبی، ژاپن، برزیل و آفریقای جنوبی را نیز علاوه بر کشورهای اروپایی دربرمی‌گیرد. این شرکت سایر خدمات گردشگری از قبیل رزرو هتل، بلیط هواپیما، قطارهای خارجی، بیمه مسافرتی و همچنین خدمات گواهینامه بین‌المللی را نیز ارائه می‌دهد. بد نیست برای اطلاع از پکیج‌های مسافرتی یا مشاوره سفر، سری به وبسایت این آژانس به آدرس www.eavar.com بزنید یا با شماره تماس 02191009100 تماس حاصل نمایید.

2- علاالدین، ارائه‌دهنده تور‌های داخلی یک روزه و چند روزه

آژانس مسافرتی علاءالدین با ارائه انواع تور‌های داخلی یک و چند روزه، دست شما را برای انتخاب باز گذاشته است. تور‌های داخلی علاءالدین اغلب با اتوبوس برگزار می‌شود، از این حیث هزینه سفر برای شما تا حد زیادی کاهش می‌‌‌یابد؛ نکته‌ای باعث می‌شد بسیاری از مردم این آژانس را به عنوان یکی از بهترین آژانس های مسافرتی انتخاب کنند. همچنین با تور‌های قطار گردشگری علا‌ءالدین‌ می‌توانید از زیباترین مسیر‌های ریلی ایران لذت ببرید.

علاءالدین برای مسافران لاکچری‌پسند هم گزینه‌های جذابی دارد؛ تور‌های کروز این آژانس مسافرتی به مقاصد اروپایی، ترکیه و یونان، به شما این امکان را می‌دهد تا زیبایی‌های جهان را این‌بار، از روی آب‌های زلال تماشا کنید. تور‌های مناسب‌های خاص علاء‌الدین در شب یلدا، نوروز، جشن سده و جشن اسفندگان، شما را با فرهنگ و آداب‌ورسوم ایران آشنا خواهد کرد.

3- علی بابا، محبوبترین آژانس مسافرتی تهران و ایران

بسیاری از ما، آژانس مسافرتی علی بابا را با تبلیغات گسترده آن در زمینه فروش انواع بلیط‌های مسافربری می‌شناسیم. اما آژانس علی بابا، نه‌تنها یکی از بهترین ارائه‌کنندگان انواع بلیط‌های مسافربری (هواپیما، قطار و اتوبوس) است، بلکه در زمینه‌ ارائه‌ انواع تور‌های داخلی و خارجی، رزرو هتل، ویزا، تور‌های گروهی شخصی‌سازی شده و بیمه مسافرتی هم، یکی از بهترین آژانس های مسافرتی تهران شناخته می‌شود.

علی بابا در سال‌های اخیر توانسته در زمینه فروش انواع بلیط‌های مسافربری به اولین انتخاب بسیاری از گردشگران در این زمینه تبدیل و به عنوان یکی از بهترین آژانس های مسافرتی از نظر مردم شناخته شود.

4- فلای تودی: بهترین ارائه کننده هتل و دفتر هواپیمایی تهران

انتخاب فلای تودی به عنوان بهترین ارائه کننده هتل بسیار سخت است چون رقبای بسیاری دارد که بعضا بسیار خوب و عالی کار می‌کنند، اما سابقه‌ی درخشان و ارائه همزمان خدمات هتل داخلی و خارجی، ما را مجاب کرد که از بین این سایت با رقبای جدی خود در تهران مانند «اسنپ تریپ» و «جااینجاس» که صرفا هتل‌های داخلی ارائه می‌دهد و سایر وبسایت‌های قوی ارائه کننده خدمات هتل مانند اقامت 24 (در مشهد) و هتلیار (در کیش)، باز هم این وبسایت را انتخاب کنیم. فلای تودی از قدیمی‌های ارائه کننده خدمات گردشگری است که علاوه‌بر فروش به مسافران، فعالیت گسترده‌ای در زمینه B2B دارد. برای رزرو اتاق در هر شهر داخلی و خارجی، فلای تودی انتخاب‌هایی را پیش روی شما می‌گذارد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد